Segon Workshop internacional sobri Strengthening Families Program

"Reptes presents i futurs de les intervencions SFP al voltant del món"

Universitat de les Illes Balears

Les diferents intervencions SFP a tot el món s'enfronten a desafiaments similars: adaptació cultural i fidelitat, instruments d'avaluació, validació d'adaptacions internacionals, anàlisis de seguiment, qüestions de gènere, incorporació de tecnologies en la implementació ...

Aquest taller d'un dia de durada té com a objectiu alinear les preocupacions dels investigadors i executors de SFP entorn d'aquests temes. Especialment, un dels principals objectius és aconseguir un "patró oro" d'avaluació i discutir els millors instruments per a això.

Oradors convidats: Karol Kumpfer (Professor emèrit de la Universitat d'Utah, EUA), Richard Spoth (Universitat Estatal de Iowa, EUA) i John Toumbourou (Professor Deakin University, Austràlia) i uns altres importants erudits coneguts.

Data de l'esdeveniment: 20/11/2018

Data de publicació: Tue Sep 26 10:43:00 CEST 2017